Ekspanzija
Tražimo ljude koji će svaku dm trgovinu učiniti jedinstvenom.
Mi stvaramo prostor u kojemu se svi dobro osjećaju
)
Naš cilj je stvaranje ugodne atmosfere u trgovinama.
Upravljanje ekspanzijom u dm-u znači mnogo više od geografskog širenja. Pod tim podrazumijevamo sve aspekte koji naše dm-trgovine čine prepoznatljivim prostorima za ugodan boravak. Ugodna atmosfera, blizina kupcima i jedinstvenost dm marke – sve su to naši ciljevi u Resoru ekspanzije. Odgovorni smo za cijeli životni ciklus dm-trgovine: od potrage za lokacijom, preko osiguravanja završetka građevinskih radova, do održavanja tijekom trajanja najma.
Kontinuirano razvijamo izgled naših trgovina koji predstavlja jedinstven svijet kupovine, doživljaja i opuštanja koji privlači sva osjetila.
Kod nas se kupci rado zadržavaju, ne samo zbog naših ljubaznih i uslužnih djelatnika već i zbog prostora koje stvaramo.
Pokreću nas digitalizacija, održivost i želja za inovacijom
)
Naime, kupce želimo oduševiti modernim procesima i tehnologijama. Istovremeno, odgovornim poslovanjem želimo svijet učiniti ljepšim mjestom.
Dizajn trgovina, upravljanje ekspanzijom i objektima, zelena i moderna gradnja, održivost, upravljanje energijom i još mnogo toga. Neprekidno radimo na unapređenju procesa i tehnologija, ne ispuštajući iz fokusa potrebe svojih djelatnika i kupaca.
Usko surađujemo s drugim odjelima i partnerima. Neovisno o tome je li riječ o novootvorenju ili obnovi postojeće trgovine – zajedničkim snagama uređujemo trgovine koje nude sve što je našim kupcima potrebno, ali čak i više od toga. Zato što želimo kupcima pružiti jedinstven doživljaj kupovine.
Cijeli životni ciklus dizajna dm trgovine
)
U svemu što radimo, posebnu pažnju posvećujemo održivosti. Korištenje materijala koji štede resurse, razvoj i primjena energetski učinkovitih tehnologija ili upravljanje korištenim materijalima – samo su neki od primjera tema koje usmjeravaju naše odluke.
Naš fokus je pružiti najbolje moguće iskustvo ljudima koji kupuju u dm-u – uvijek s naglaskom na učinkovitost u poslovanju trgovine. Da bismo to postigli, povezujemo potrebe kupaca i naših djelatnika, produktivnost i isplativost s modernim dizajnom i ugodnom atmosferom kupovine.
Uređenje trgovina - tipično za dm
)
Urediti trgovinu tako da se stvori tipična dm atmosfera, izrazi jedinstveno iskustvo kupovine i osigura da se ljudi osjećaju ugodno – to je naš zadatak. Pri tome uvijek imamo na umu potrebe kupaca i specifične zahtjeve pojedinih trgovina.
Od planiranja, preko dizajniranja, do cjelokupnog vizualnog identiteta, mi smo odgovorni za naše dm trgovine. Naš spektar zadataka obuhvaća izradu planova trgovina za nova otvaranja, preuređenja i nacionalne projekte, kao i razvoj vizualnih elemenata i individualnog dizajna. Sve to u bliskoj suradnji s asortimanom, tržišnim timovima i arhitektima.
U području gradnje pratimo dm trgovinu od samog početka i kroz njen cijeli životni ciklus: od novogradnje, preko preuređenja, do preseljenja i zatvaranja. Proaktivno planiranje i koordinacija su nam izuzetno važni, na primjer za angažiranje internih i eksternih sudionika. To se odnosi na sve faze gradnje – od stvaranja tlocrta, preko planiranja i tijeka gradnje, do opremanja trgovine i njenog puštanja u rad.
5 slika s ljudima koji rade na ekspanziji u dm-u i jedna slika koja prikazuje dm trgovinu
)
)
)
)
)